feedback

 2012.02.29. 07:27

Kaptam némi visszajelzést arról, hogy vannak olyan elvetemültek akik olvassák ezt a blogot. Nincs jobb dolgotok?

Tessék kimenni a tavaszba. Vagy mi van épp otthon.

De jól tettétek, hogy szóltatok, mert így van kedvem írni. Ha csak írok bele a vakvilágba az nem annyira interkatív.

Egyébként semmi egetrengető nem történt az utóbbi három hétben. Dolgos hétköznapok, az itteni meló alakul.....a viet kollégáktól (hülye vagyok, másmilyen nincs is csak viet) elnyertem a "Mr. Deadline" becenevet....kicsit nehezen tart némelyiknek felpörögni, de azért vannak részsikereim. Egyikre-másikra szinte már büszke vagyok. Vagy azért mert eleve jó szemmel válogattuk, és vettük fel, vagy azért mert kihajtottuk belőle az eredményt. Tudtátok, hogy én egy kedves diktátor vagyok? 

Itt volt Ákos és Zsófi otthonról. Hoztak egy kis színt a hanoi szürkeségbe. Bedobtam őket a mélyvízbe, volt utcán evés, motorozás, megnéztük hol lakott Ho Chi Minh...

Úgy volt, hogy március közepén jön egy nagyobb csapat....15-20 fő is volt tán...aztán végül csak a legelszántabbak maradtak...respekt :)

Aki meg most nem tud jönni, azt szeretettel várom később. Ne feledjétek, az "első motorozás jogát" továbbra is fenntartom :)

Most el, a Világbéke legyen veletek.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hanoi.blog.hu/api/trackback/id/tr834224159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása