a hangyák tudnak teleportálni

 2012.02.01. 05:07

Itt Délkelet-Ázsiában az ember akarva akaratlanul is szimbiózisban él bizonyos állatokkal. Én például a hangyákkal alkotok közös ökoszisztémát. Annyira sikerült elmerülnöm a tanulmányozásukban, hogy a legújabb felfedezésemmel bizonyára esélyes leszek a következő Nobel-díjra is.

Azt fedeztem fel ugyanis, hogy a hangyák képesek teleportálni.

Nyilván, ha az embernek van egy kis természettudományos háttere, igyekszik az ilyen állításait hitelt érdemlően, kísérletekkel bizonyítani.

A jelenség amelyből a fenti tézist levezettem a maga egyszerűségében roppant meglepő. Hangyák úsztak a kávémban. Reggel. Az első kávémban. Amikor az ember próbál észhez térni, az első kávé szent. Maga a megváltás, ami ahhoz segít hozzá egy szürke hétköznapon, hogy meglegyen legalább az illúziója annak, hogy lesz elég energia, lelkesedés és motiváció ahhoz, hogy az élet apróbb-nagyobb kihívásaival egyáltalán szembenézzen az ember. Nem, megoldásról még szó nincs, egy kávé a (mások számára) normális üzemi sebesség eléréséhez kell. A problémamegoldás kulcs a második, vagy a harmadik kávé. Tehát ha valaki, vagy valami belerondít ebbe a reggeli intim együttlétbe, ebbe a bensőséges kapcsolatba ami köztem és a reggeli kávém között bimbózik, az az egész napomat hazavágja. 

És akkor ott voltak a hangyák.

Mint mondtam, itt az ember szimbiózisban él bizonyos állatokkal. Ezért, némi rutinnal az ember kipöcköli a söréből a legyet, rá se ránt bizonyos ablakon berepülő, egyébként mindent túlélni képes szárnyas lényekre (csótány), avagy kikanalazza a hangyát a kávéból.

Ha ez egy egyszeri esemény, nem is érdemes említésre. De akkor másnap megint. Nem mutattak életjelet szerencsétlen jószágok.

Elkezdtem sorra venni, honnan jöhettek.

1, a vízből nem, látszott volna ha benne vannak

2, a pohárban alapvetően nem tárolok hangyát, és meg is néztem előtte, hogy élőállat-mentes-e a pohár

így arra a következtetésre jutottam, hogy a 3in1 kávéban vannak benne a fenevadak. De hogy lehet ez? Bemásznak? A légmentesen zárt zacskóba? Biztosan van rajta egy rés, ahol a szerencsétlen párák bemásznak.

Ennek a feltételezésnek a cáfolatára,kísérletet végeztem.

Tételezzük fel, hogy lyuk van a zacskón. Továbbá fogadjuk el axiómaként, hogy a vízmolekula kisebb, mint a hangya.

Namost ezekkel felvértezve, jogosan feltételezzük, hogy ha egy pohár vízbe zacskóstul beletesszük a nemzetközi szinten ismert (világmárka) 3in1 kávéját, akkor a likon a víz bemegy, feloldódik némi kávé, majd mindenféle kényszeráramoltatási tevékenység (rázás) után a víz kijön, és ennek eredményeként a víz elszíneződik. Vagyis így elvben bizonyítást nyer, hogy lyuk van a zacskón.

Csalódnom kellett, a víz kristálytiszta maradt. Egy mérés nem mérés, ezt minden vegyész tudja, ezért kontroll kísérletet végeztem. Az eredmény nem változott. Nincs lyuk.

Ezzel kénytelen voltam más magyarázat után nézni. és arra a következtetésre jutottam, hogy vagy egy aljas vudu mágia áldozata lettem, avagy a hangyák a mai fizikai tudást meghazudtoló módon képesek a teleportációra, és/vagy csoportos öngyilkosság vágyától hajtva az én kávémat választják átmeneti nyugvóhelynek, az új inkarnációjukig.

Más megoldás nincs. Illetve egy még van. Hogy a fent meg nem nevezett világmárka gyárából úgy kerülnek ki a 3in1 zacskók, hogy a derék jószágok már holt állapotukban benne vannak. De ebbe nem akarok belegondolni. Sokkal jobb érzés az az illúzió, hogy a hangyák teleportálnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanoi.blog.hu/api/trackback/id/tr484040770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása