hőmérséklet

 2012.01.19. 13:33

Időjárásjelentés: a napi csúcshőmérséklet megközelíti végre a kellemes szintet. Már nem kell kesztyű a motorozáshoz.

Az én hőmérsékletem is tartósan 37 fok alá csökkent. Ez az utóbbi 7-10 nap után nem rossz. Elkapott valami nyavalya, de már csak a köhögés emlékeztet rá.

Közeleg a Holdújév, és feje tetején az egész város. Azt majd egyszer összeírom, hogy ilyenkor mi mindent kell enni/tenni, venni-vinni, de most talán csak annyit, hogy idén én leszek a szerencsehozó.

Merthogy a kígyó évében születtem. Most viszont a sárkány éve jön. És egy ház/család/lakás egész éves szerencséjét meghatározza, hogy ki az első látogató. Pontosabban az adott év alapján, a ház fejének születési adatai alapján, meg az első látogató születési ideje alapján kiókumlálják, hogy az illető mehet-e vagy nem. Mivel a vietek nem egy buta nép, ezért okosan eleve olyan embert hívnak, aki a fenti bonyolult összefüggésrendszerben a legjobb opció. Most jan 23 után éjfél után én leszek a Mikulás, illetve a fent említett első vendég. Erre azért kíváncsi leszek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hanoi.blog.hu/api/trackback/id/tr503590040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása